Angajații ca Ambasadori

Promovează brandul de angajator, valorile organizaționale și business-ul cu ajutorul ambasadorilor interni.
Ai o provocare anume și ai nevoie de asistență? Contactează-ne ⇢

Servicii

Consultanță pentru elaborarea și implementarea programelor care pun în centru angajații în rolul de ambasadori, de purtători de drapel, pe 4 axe principale:



  • Ambasadori ai brandului de angajator – în vederea recomandării externe a oportunităților de carieră din cadrul companiei.
  • Ambasadori ai valorilor organizaționale – ca modele de comportament care susțin cultura organizațională dorită.
  • Ambasadori de business – recomandarea produselor și serviciilor către clienți potențiali externi.
  • Ambasadori sociali - de implicare în comunitate, ca oportunitate de manifestare autentică a pasiunii și valorilor personale ale angajaților în contextul preocupărilor de responsabilitate socială ale companiei.

Propuneri de idei și execuția creativă a programelor de ambassadorship într-o viziune integrată online- offline pentru maximimarea engagement-ului și impactului generat.

HOT INSIGHT

Un angajat ambasador de brand și business inspiră de două ori mai multă încredere decât un director executiv. Iar o persoană angajată urmare a recomandării unui ambasador intern are o probabilitate cu 350% mai mică de a fi concediată.

Funcționalități

  • Proces transparent și colaborativ, încurajează angajații să participe, oferind vizibilitate în timp real asupra progresului și activității generate în cadrul programului.
  • Implementare personalizată în funcție de strategia programului de ambassadorship, cu acțiuni și îndrumare completă în fiecare etapă.
  • Poate fi gamificat pentru un plus de engagement și fun – prin utilizarea intrumentarului specific: puncte, medalii, statusuri etc.; de asemenea, sistemul de recunoaștere non-financiară poate fi dublat de o schemă de insentivare, acolo unde acest tip de motivator este adecvat (ex. ambassadorship-ul de business, unde angajații pot genera lead-uri cu conversie directă și masurabilă).
  • Functionalități de măsurare și evaluare avansată a impactului programelor pe bază de chestionare interne customizabile. ex. eNPS (employee Net Promoter Score); nivelul de internalizare a valorilor organizaționale; impactul social intern ca rezultat al implicării angajaților în inițiativele de CSR etc.

Generăm impact

Începem orice proiect cu gândul la final, cu un scop și o viziune clar definite și calibrate cu clientul. Ne concentrăm apoi pe execuția impecabilă a proiectului și generarea impactului urmărit.

Ne implicăm

Luăm personal fiecare proiect și ne asumăm fiecare provocare. Investim timpul și energia necesare pentru a livra cu succes proiectul și rămânem implicați și după implementarea acestuia.

Gândim creativ

Creativitatea este în ADN-ul Co-Factor fiind reflectată în absolut fiecare proiect prin idei și recomandări personalizate, de la strategie, concept și până la execuția digitală și suportul offline.

Ne adaptăm clientului

Proiectele implementate de noi reușesc pentru că le abordăm employee-centric și le ancorăm în contextul și cultura organizației. Iar personalizarea și customizarea înseamnă empatie.

Vrei să afli mai multe despre Co-Factor?
Lasă-ne un mesaj și îți răspundem imediat!

Bitnami