Vlad Grigoriu
Provocarile actuale ale companiilor sunt fara precedent. Ca manageri sau antreprenori, unde ne uitam de fiecare data dupa solutii? La oamenii din companie, la oamenii-clienti, la oamenii-consumatori. La oameni. Ei şi numai ei pot crea cu adevarat valoare.
Din aceasta perspectiva, ne aflam intr-un punct de schimbare ce nu se anunta a fi temporara: culturile corporatiste mecaniciste si-au pierdut insemnatatea de altadata, in timp ce culturile organizationale sociale si creative, in care oamenii si ideile sunt mai importante decat sistemul, au devenit mult mai relevante. Asteptarile si nevoile angajatilor sunt astazi de importanta critica in ecuatia succesului companiei, iar business-urile care vor castiga pe viitor sunt cele care inteleg in mod autentic ca succesul companiei presupune succesul angajatilor.
Acest crez fundamental a stat la baza nasterii Co-Factor, pentru a ne pune in slujba antreprenorilor si managerilor care impartasesc aceasta viziune. Astfel, cu instrumentarul potrivit si consecventa necesara, liderii au marea sansa de a exploata rezervorul imens de talent si capabilitati care zace latent in organizatie - servind binele business-ului si al oamenilor deopotriva.
Vlad Grigoriu, Fondator & Chief Client Results Officer

Succesul si Satisfactia angajatilor

Misiunea Co-Factor

Succesul si Satisfactia actionarilor