Managementul perfomantei la nivel individual si de echipa

  • Dashboard-uri personalizate pentru monitorizarea performantei.
  • Transparenta si vizibilitate granulara in vizualizarea rezultatelor de echipa.
  • Identificarea si semnalarea automata a ariilor de imbunatatire.
  • Editarea facila a planului de performanta de la o perioada la alta, intre subordonat si manager.

Knowledge management si knowledge e-testing

  • Diseminarea de cunostinte in cadrul organizatiei si facilitarea schimbului liber de know-how relevant pentru activitatea curenta si dezvoltarea profesionala.
  • Posibilitatea de a construi, operationaliza si administra sesiuni de testare a cunostintelor, cu optiunea de publicare automata a rezultatelor in dashboard-ul individual de performanta.

Evaluarea performantei individuale si de echipa

  • Evaluari interne: orizontale(peer), verticale(manager-subordonat) sau compuse(de tip 360), satisfactia angajatului, etc.
  • Evaluari externe: parteneri din alte business unit-uri sau clienti externi, satisfactia clientului, etc.
  • Posibilitatea de personalizare a formatului si continutului chestionarelor.

Vocea clientului

  • Captarea eficienta a feedback-urilor, intelegerea clara si structurata a ceea ce conteaza cu adevarat pentru clienti.
  • Invitarea lor intr-un spatiu special creat pentru interactiunea deschisa si directa cu brand-ul, dar mai ales cu alti membri.
  • Contributia membrilor este recunoscuta si premiata prin puncte, medalii, statut si privilegii.
  • Construirea unei relatii personalizate cu fiecare membru al comunitatii.

Rapoarte si insight-uri

  • Monitorizarea performantelor individuale/de echipa si generarea de insight-uri prin sistemul de scoring calitativ.
  • Analiza nivelului de engagement din perspectiva impactului asupra performantei si folosirea corelatiilor cu valoare predictiva pentru identificarea oportunitatilor de imbunatatire.
  • Urmarirea unor arii specifice de activitate a angajatilor si mecanisme configurabile de raportare.

Integrarea cu surse externe de informatie

  • Folosirea datelor provenite din sisteme externe pentru generarea rezultatelor de performanta si minimizarea efortului de mentenanta.

Accelerarea performantei prin mecanisme de gamification

  • Sistem de premiere si recunoastere a performantelor personalizat prin intermediul medaliilor, punctelor, rangurilor si a altor motivatori simbolici si non-financiari.
  • Mecanisme interactive de stimulare a performantei si implicarii prin benchmarking si clasamente pe dimensiuni multiple ale performantei.

Comunicare interna, sociala si colaborativa

  • Crearea unei agende de proiecte strategice si focalizarea energiei oamenilor in jurul acestora.
  • Postarea de mesaje, imagini, continut video sau diverse documente.
  • Crearea rapida a sondajelor cu vizualizare in timp real a rezultatelor.
  • Crearea de evenimente, selectarea invitatilor si monitorizarea confirmarilor de participare.
  • Aplaudarea publica a faptelor bune sau semnalarea privata a nevoilor de imbunatatire unui coleg.

Grad inalt de customizare si flexibilitate

  • Adoptie rapida prin calitatea experientei utilizatorului.
  • Usor de folosit si intuitiva, platforma nu necesita niciun fel de training.
  • Functionalitati speciale dezvoltate pe baza nevoilor, contextului si practicilor specifice fiecarei companii.

Comunitatea

  • Stimuleaza coeziunea culturala, impartasirea valorilor si pasiunilor.
  • Felicitari personalizate pentru aniversari, promovari si angajari ale colegilor.
  • Posibilitatea de comunicare directa cu unul sau mai multi membri prin intermediul mesageriei interne.

Inovatie interna deschisa

  • Faciliteaza implicarea intregii companii si exploatarea creierului colectiv in procesul de inovatie.
  • Permite lansarea de proiecte deschise, stimuland atat inovatia de sus in jos cat si de jos in sus.
  • Urmeaza un proces clar si riguros, transformand un demers complex intr-unul accesibil oricarui angajat.

Tehnologia si modelul de livrare

  • Software as a Service (SaaS) - eliminarea cerintelor IT si reducerea costurilor cu infrastructura tehnica.
  • Platforma aflata in cloud ofera un nivel ridicat de securitate a datelor si a conexiunilor (exclusiv 256-bit SSL), maximizand in acelasi timp disponibilitatea si oportunitatile de scalabilitate.